نوشته شده توسط : شراره معینی

1-ليزر در موقع برش دادن و برداشتن پا كه بواسير قسمت پاياني عصب برش داده شده را نيز بازسازي مي نمايد و بيمار پس از عمل دردري را متحمل و احساس نمي كند

2-ليزر بافت هاي ريز برش داده شده را موقع عمل بدون جراحي بواسير بازسازي مي نمايد و خون ريزي موقع عمل پايين مي آيد.

3-ليزر بافت هاي لنفاوي وا شده را در موقع عمل بدون جراحي بواسير بازسازي مي نمايد و تورم پس از عمل نيز كاسته مي شود، اين اولويت و برتري خيلي مهمي مي باشد به اين دليل كه يكي از دشواري هاي عمل بواسير تورم پس از عمل مي باشد.

4-استفاده از ليزر به حالت سرپايي و بدون بيهوشي صورت مي پذيريد.

5-استفاده از ليزربدون نياز به بستري شدن ميباشد وبلافاصله بعد از عمل ميتواند به محل زندگي خود باز گرددوتنها شب نخست را كمي استراحت مي نمايد واز فرداي آن روز ميتواند به محل كار وزندگي روز مره خود بپردازد.

6-با اين گونه ليزر مي توان همه انواع بواسير و حتي شقاق و فيستول را نيز به صورت همزمان عمل كرد.

7-ليزر محيط عمل را استريل نموده و سبب كاسته شدن عفونت ناحيه عمل مي گردد. به همين خاطر سرايت بيماري هاي ويروسي نظير هپاتيت و ايدز نيز پايين مي آيد.

8-ليزر موقع عمل به عروق كناره ناحيه مورد عمل نيز آسيبي وارد نمي كند و نظير كوتر سبب نكروز نمي گردد به همين خاطر درد پس از عمل پايين مي آيد و به اسفنكتر مقعد صدمه اي نمي رسد. اين برتري ليزر سبب كاسته شدن عارضه بي اختياري مقعد نيز مي گردد.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره معینی

1-پيشگيري از عارضه هاي احتمالي به خاظر انجام حداقل عمل جراحي مورد نياز بر روي بيمار

2- امكان عمل اقدامات مداخله اي وسيع تر بدون بالا بردن خطر عارضه ها

3- به حداقل رساندن درد بيمار

4-امكان عمل درمان هاي ساده تر به طور دراز مدت در بيماراني كه امكان برطرف كردن علت هاي زمينه اي (مانند يبوست) براي آنها مهيا نمي باشد و پيش بيني مي گردد به صورت ناخواسته بيماري دراز مدتي خواهند داشت پس نبايست از ابتدا درمان حاد و گسترده براي آنها صورت پذيرد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره معینی

6-از مواد غذایی پر فیبر استفاده کنید زیرا فیبر باعث نرم شدن مدفوع میشود وبسیار موثر میباشد فیبر یکی دیگر از نرم کننده های مدفوع بسیار عالی است شما می توانید با خوردن غذاهای با فیبرمانند حبوبات بیشتر، غلات سبوس دار، دانه ها، میوه ها و سبزیجات به دفع راحترمدفوع خود کمک کنید

7-درضمن میتوانید از بعضی داروها که بدون نسخه پزشک موجود است از داروخانه تهیه کنید مانند مکمل های پسیلیوم مانند Citrucel یا موسیل

8-سعی کنید بعد از هر اجابت مزاج 20 دقیقه در وان آب گرم بنشینید این کار تسکین دهنده درد بواسیر است .اطمینان حاصل کنید که آب گرم است نه داغ. آب گرم به تنهایی تسکین دهنده خواهد بود اما شما می توانید نمک طعام، نمک فرنگی اصل، بابونه، بومادران و کالندولا را به آن اضافه نمایید. وبعد از 20دقیقه به آرامی ناحیه تناسلی را با یک حوله نرم خشک کنید.

9-جهت کاهش تورم، التهاب و درد از بسته یخ و یا کمپرس سرد استفاده کنید بسته یخ را در ناحیه مقعد به مدت 15 دقیقه قرار داده و یا فشرده سازی نمایید و دو تا سه بار در روز تکرار کنید.

10-به مدت طولانی سر دستشویی نشینید

11-از زور زدن برای دفع مدفوع خودداری کنید.

12-هنگامی که نیاز به توالت دارید به دشتشویی بروید و مدفوع خود را نگه ندارید زیرا نگه داشتن مدفوع سبب سفت و خشک شدن آن در راست روده می شود و اجابت مزاج را مشکل می کند.

13-زمان زیادی در توالت صرف نکنید. صرف مدت زمان طولانی و نشستن در دستشویی سبب فشار در ناحیه مقعد می شود بیش از 10 دقیقه در توالت ننشینید اگر شما یبوست دارید خود را تمیز کرده استراحت کنید و مقداری آب بنوشید و یک پیاده روی داشته باشید و سعی کنید دوباره برای اجابت مزاج بروید.

14-از دست دادن وزن. اگر اضافه وزن عامل بواسیر شما است .از دست دادن وزن ممکن است به شما کمک کند.

15-ورزش عملکرد روده را تحریک کرده و دفع مدفوع را آسانتر می کند. سعی کنید 20 دقیقه در روز تمرین هوازی متوسط داشته باشید. راه رفتن یک روش عالی برای شروع است. اگر شما یک کار کم تحرک دارید در هر ساعت بلند شده و در اطراف راه بروید ورزش بیشتر همچنین می تواند به شما در از دست دادن وزن کمک کند.

16-ایجاد تغییرات در رژیم غذایی برای کمک به نرم کردن مدفوع. مدفوع نرم تر به معنی کمتر زور زدن است فشار کمتر بر روی ناحیه مقعد وارد شده و زمان کمتری صرف نشستن در توالت می شود تغییرات رژیم غذایی به معنای هر دو اضافه کردن، حذف و یا کاهش مصرف غذاهای خاص می باشد در اینجا چند نمونه عبارتند از:

غذاهای برای اضافه کردن:

شامل مقدار زیادی آب، آلو یا آب آلو، بذر کتان زمینی، غذاهای با اسیدهای چرب امگا، سبزیجات، سبزیجات خام و میوه می باشد.

غذاهای برای حذف و یا کاهش:

شامل غذاهای سرخ شده، کربوهیدرات های تصفیه، محصولات لبنی و سدیم می باشد.

17-ایجاد تغییرات در رژیم غذایی برای حمایت از سلامت رگ های شما است بسیاری از غذاها و گیاهان حاوی ترکیبات هستند که سلامت ورید با تقویت دیواره رگهای خونی را پشتیبانی کند. برخی از این غذاها و گیاهان نیز التهاب را کاهش می دهند که عبارتند از: فلاونوئیدها (موجود در مرکبات، توت سیاه، گیلاس و بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگر) گیاه دارویی کوله خاص Butcher's broom

شاه بلوط هندی

درخت جینکو بیلوبا

کالندولا



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره معینی

كوليت اولسراتيو: اين بيماري نيز از بيماري هاي به رسميت شناخته شده بيماري التهابي روده است كه روده بزرگ را تحت تاثير قرار مي دهد. علائم و نشانه هاي كوليت اولسراتيو نيز شامل اسهال مداوم، درد شكم، خون درمدفوع، خستگي، از دست دادن اشتها، كاهش وزن و ... است. كوليت اولسراتيو را مي توان از طريق كولونوسكوپي يا معاينه چشمي روده تشخيص داد. درمان هاي پزشكي بر روي جلوگيري از التهاب در روده بزرگ متمركز است.
آنژيوديسپالزي: شايع ترين اختلال عروقي دستگاه گوارش و نشان دهنده اختلالات عروقي كوچك به نام ناهنجاري هاي شرياني وريدي روي ديواره روده بزرگ است. آنژيوديسپالزي در مسن تر ها و به ويژه افراد بالاي 60 سال مسن تر است و به طور انحصاري در قسمت راست روده بزرگ رخ مي دهد. علت دقيق اين اختلال ناشناخته است. علائم و نشانه هاي آنژيوديسپالزي با مدفوع در خون، خستگي، تنگي نفس، كم خوني خود را نشان مي دهد.
زخم معده: زخم هاي گوارشي از جمله زخم معده و اثني عشر بر اثر عفونت هليكوباكترپيلوري يا استفاده بيش از حد از داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي مانند آسپرين، ايبوپروفن، ناپروكسن و ... خود را نشان مي دهد. علائم و نشانه هاي زخم هاي گوارشي از اين قبيلند: درد در ناحيه بالاي شكم، تهوع، استفراغ، وجود خون در مدفوع، نفخ، خستگي، تنگي نفس، احساس سبكي سر.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره معینی

فيستول مي‌تواند به حفره آبسه ارتباط داشته و يا مستقيماً بين پوست وكانال مقعد ارتباط داشته باشد.
فيستول مقعدي يك مجراي غير معمول بين فضاي داخلي كانال مقعدي و سطح پوست اطراف مقعد است. در موارد نادري فيستول به شكل مجرايي بين واژن يا ديگر حفره‌هاي لگني و سطح پوست مشاهده مي‌شود.
فيستول مي‌تواند به حفره آبسه ارتباط داشته و يا مستقيماً بين پوست وكانال مقعد ارتباط داشته باشد. در واقع آبسه و فيستول مقعدي عوارضي هستند كه در ادامه عفونت‌هاي ناحيه مقعدي و كانال مقعدي ايجاد مي‌شوند. آبسه يك عارضه چركي حاد است كه مراحل مزمن‌تر آن منجر به ايجاد ارتباطي غير طبيعي بين فضاي بين عضلات مقعد و كانال مقعد مي‌شود. اين مجراي ارتباطي عامل ترشح دائمي از آبسه‌هاي چركي است. اكثر فيستول‌هاي مقعدي در اثر يك آبسه مقعدي شكل مي‌گيرند. در مواردي كه آبسه به صورت خود به خودي باز شده (يا از طريق جراحي باز شود) فيستول شكل مي‌گيرد. در 50% موارد بعد از ايجاد آبسه، فيستول به وجود مي‌آيد كه بروز آن قابل پيش‌بيني نيست. از ديگر عوامل نادر ايجاد كننده فيستول مي‌توان به سل، سرطان و يا بيماري‌هاي التهاب روده اشاره كرد.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره معینی

خوردن فيبر اضافي
افزايش فيبر در رژيم غذايي يكي از بهترين راه براي نرم كردن و حجيم كردن مدفوع است، كه مي تواند كمك به كاهش خونريزي از بواسير نمايد. فيبر در ميوه ها و سبزيجات يافت مي شود. مقدار توصيه شده از الياف رژيم غذايي 20 تا 35 گرم در روز (جدول نشان 1A - 1C). (به "اطلاعات بيماران : الياف رژيم غذايي بالا").
اكثر مردم در برنامه غذايي رايج خود به مقدار كافي فيبر مصرف نمي كنند و در نتيجه نياز به فيبر به طور مكمل دارند. مكمل هاي تجاري مختلف امروزه مورد استفاده قرار مي گيرد كه ممكن است به تنهايي يا در تركيب با تغييرات رژيم غذايي تجويز شود. و براي استفاده روزانه بدون عارضه هستند.
مسهل ها
 اگر افزايش فيبر يبوست را معالجه نكند ، و يا اگر عوارض جانبي ناشي از مصرف فيبر غيرقابل تحمل هستند، يك داروي  ملين ممكن است توصيه شود . عموم مردم اغلب در مورد استفاده از منظم و طولاني از اين داروها نگران هستند، ترس از اين است كه آنها نتوانند براثر مصرف داروهاي ضد يبوست حركات روده اي طبيعي خود كه متوقف شده را بعدا نيز باز يابي كنند.  با اين حال هيچ مدركي دال بر  "اعتياد" به دارويهاي مسهل و افزايش خطر يبوست مزمن در آينده بر اثر استفاده از ملين ها وجود ندارد. در عوض ، استفاده از ملين ها در واقع ممكن است از مشكلات طولاني مدت به دنبال يبوست مزمن جلوگيري نمايند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()

طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html